پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

رویش اولین دندون بالا

1396/1/27 21:34
نویسنده : مامان نسیم
167 بازدید
اشتراک گذاری

انار دونه دونه
بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار روزه که بچم 
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان بچم یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

 

امروز داشتن آشپزی میکردم و ایلیا هم بغلم بود و من باهاش حرف میزدم و دوتایی میخندیدم

پروندم پسری رو بالا و اونم از ته دل خندید و من یه دفعه ای دیدم بعله دندون بالا گل پسری زده بیرون

اخ الهی که من فدات شم مامانی که تند تند داری اذیت میشی و دندونات پشت سر هم میزنن بیرون

پسر طلا از 6 ماهگی دیگه وزن نگرفته که نگرفته و همینجور لاغر موندی مامان

و من همش نگرانتم ... شاید هم بخاطر همین دندوناته که وزنش اینقدر کم شده مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)