پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 11 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

جشن دندونی بعد از تقریبا دو ماه

1396/2/13 8:51
نویسنده : مامان نسیم
146 بازدید
اشتراک گذاری

 

ایلیا داره یه دندون 
قند میخوره از قندون
فرشته ای مهربو ن
آورده براش یه دندون
آش بخوری نوش جون
آش دندون ایلیا جون

 

وقتی هنوز به دنیا نیومده بودی کلی برات ارزو داشتم مامان اینکه هر جشنی رو برات مفصل بگیرم و

از همه چیت عکس داشته باشی و ...

ولی واقعا براورده کردن همه اینا خیلی سخته ... نه سخت نیست شاید من تنبل شدم .

شاید هم خیلی ضعیف تر از قبل شدم ... شور و انرژی و قوت و توان قبلم خیلی بیشتر بود ...

حس میکنم برای توان امروزمه که اینجور ضعی و شکننده ام ...

ولی نه برای تو باید بیشتر از قبل انرژی داشته باشم و همه کاری بکنم ...

اره مامانی من از یک ماه پیش همه تدارکات رو دیده بودم و کلی ایده تو ذهنم بود که یه جشن دندونی

خوشگل برات بسازم

کلاه و کراوات ست برای سه تامون با نمد درست کردم و وسایل دندونی خوشگل خریدم و یه

کیک دندونی خیلی خوشگل برات سفارش دادیم

سه شنبه که از سر کار برگشتم میز رو چیدم و تورو خواب کردم که بعد که خواستم عکس بگیرم

تو سرحال باشی

ولی اونروز با اینکه از قبل خبر داده بودم مامان فهیمه میخواست بره مولودی و ناناز هم رفت کلاس یوگا

خیلی دست تنها شدم ... تا خواب بودی خواستم سالاد الویه درست کنم که تو با زنگ بابایی و مامان فهیمه

بیدار شدی

بالاخره سالادمون درست شد و بابایی هم با کیک و آش رسید

خوابت انگاری کامل نشده بود مامان و همش میخواستی گریه کنی و نق بزنی

منم خیلی ناراحت از اینکه مامان فهیمه و ناناز همکاری نکردن باهام

عکسامون قشنگ شد ولی اونجوری که دلم میخواست نشد ...

در عوض کلی خاطره و تجربه گرفتم ازش مامان

یه چیز جالب اینکه توی اون ناراحتی من پسری نشسته بود و توی سالاد الویه ناخن میزد و میخورد

الهی من فداش بشم ...

چقدر کودکی خوبه که متوجه هیچی نیستی ... فقط بچگی و توی عالم خودتی

یه جا هم که داشتم از پسر طلا عکس میگرفتم پسری داره تند و تند ناخناش رو که سالاد الویه ای هست میخوره

من تا تو رو دارم نباید غصه تو دلم راه بدم جیگر مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)