پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه سن داره

پسر طلای مامان و بابا

پسریه مامان یک سالش شد

1396/3/10 12:51
نویسنده : مامان نسیم
167 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسر طلام یکسالش شد

یک سال گذشت از بودن و بوسیدن وبغل کردنش

از لذت بردن از تک تک شیرین کاریاش

یکساله مامان که باهات میخندم و گریه میکنم

چقدر زود این یکسال گذشت مامانی

امروز از اول صبح دارم خاطره ی به دنیا اومدنت رو تو ذهنم ومرور میکنم

اونقدر کوچیک بودی مامان

ولی الان برای خودت مردی شدی پسر طلام

الان بلدی دست دسی کنی بای بای کنی و حتی بایستی

هنوز بدون کمک راه نمیری مامان فعلا تا سه چهار قدم میری و میترسی سریع میشینی

عاشق آهنگی

حتی وقتی برات شعرهای انگلیسی کودکانه رو میزارم باهاش میرقصی مامان

عاشق اینی که برات یکی از این موسیقی هارو پخش کنم سریع میری جلو تلویزیون و پاهات رو با ریتمش

تکون میدی

چهارتا دندون داری

هنوز درست و حسابی غذا نمیخوری

اصلا دوست نداری چیزی بهت بدم و بخوری

ولی خودت تا چیزی گیر میاری میزاری تو دهنت

عاشق همین مستقل شدنتم مامان

دوست داری خودت قاشق رو برداری و دهنت کنی

از پله های اتاق بابا رضا دیگه قشنگ میری بالا

همیشه وقتی کلاه میگذاشتم سرت اصلا مقاومت نمیکردی و میزاشتی سرت باشه

ولی تازگیا سریع کلاهت رو در میاری و پرت میکنی

هر چی من میزارم سرت تو پرتش میکنی

قربون پسر مستقلم بشم که میخواد خودش هرکاری که دوست داره رو انجام بده

مامانی فردا میخوام برات تولد بگیرم

فردا شب مامان بابایی ، دوتا عموها ,، مامان فهیمه ، بابا رضا ، خاله ناناز و مادرجون برای تولد دعوتن

سعی کردم قشنگترین تزئینات تولد رو برات درست کنم تولد با تم تاج

میز تولدت رو از چند روز پیش آماده کردم و کم کم دارم تزئینش میکنم

چقدر برام لذت بخشه این کارا برای تو پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)