پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 11 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

وروجک 13 ماهه مامان ...

1396/4/10 17:38
نویسنده : مامان نسیم
147 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای مامان به معنی کامل یه وروجک شده ...

توی این 13 ماه حسابی از بودنت لذت بردیم

خیلی زبر و زرنگ شدی مامانی اصلا حاضر نیستی یه جا بشینی

میخوای همه چیز و همه جاهارو افتتاح کنی ...

عاشق رقصیدن و سی دی آموزش زبانتی

خودت میری سمت دی وی دی و بهمون اشاره میکنی که برام آهنگ بزارین و تا اینکه آهنگ پلی میشه تو تندی

دوست داری بلند شی و برقصی

فقط دوست داری دور خونه راه بری و یه سیم یا متر یا کمربند و یا هر چیز دیگه ای که اینجوری باشه

رو بگیری دستت و راه بری

مامانی حس میکنم یه خورده این روزا داری لوس میشی

شاید بخاطر اینکه یکی ید ونه ای نمیدونم واقعا ولی دلم نمیخواد یه پسر لوس بشی

شاید این اخلاقت اقتضای سنته ایشالا که از این به بعد اینجور نباشی

دیگه از حرف زدنت بگم تا قبل که همش مممم و ممه و ماما میگفتی الانا اصلا دیگه اینا رو به زبونت نمیاری

و میگی تغو تغو تغو یا اینکه بابا یا دد یا یه وقتایی هم میگی بییییم یعنی بریم

پسری مامان حسابی شیرین شده و این روزا خودشو داره خوب تو دل همه با کاراش جا میکنه

پسر مامان اینقدر اجتماعی شدی که وقتی جایی میریم و شلوغه به جز وقت گشنگی اصلا یادی از مامانی نمیکنی

هنوزم ناراحتم از اینکه سر کار میرم ولی چکار کنم مجبورم برای زندگیمون حتما کار کنم مامانی

وقتی دو روز تعطیله و روز بعد میرم سرکار نه فقط من نا ارومم تو هم حسابی بی قراری و نا ارومی میکنی

وروچکم

عاشق بیرون رفتنی پسری یعنی اگه یه روزبیرون نریم چنان غر میزنی که باید حتما بریم بیرون

کوچولوی 13 ماهه مامان دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)