پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه سن داره

پسر طلای مامان و بابا

میخوام بزارمت مهد

1396/5/24 12:55
نویسنده : مامان نسیم
114 بازدید
اشتراک گذاری

علارغم میل باطنیم تصمیم گرفتم پسری بره مهد

اخه توی خونه مامانی خیلی داری لوس میشی و اونا هر چیزی رو که میخوای بهت میدن

دلم نمیخواد یه پسر لوس بار بیای دلم میخواد خیلی با ادب باشی پسرم

و متاسفانه اونجا مامان فهیمه هر چی که میخوای رو در اختیارت میزارن و این خیلی من رو ناراحت میکنه

چند بار هم که سعی کردم بهشون بگم ولی بد برداشت کردن و این باعث میشه که اونا هم ناراحت شن

و یه دلیل دیگه هم اینکه حسابی شیطون و بلا شدی و نمیزاری مامان فهیمه به کاراش برسه و همین چیزا باعث شد که

تصمیم بگیرم بزارمت مهد

از مهد برای خودم یه غول ساختم فکر میکنم که اونجا به بچه ها نمیرسن برای همین میخوام تمام تلاشم رو بکنم

و یه مهد خیلی خوب برات پیدا کنم

از 15 مرداد ماه دنبال پیداکردن مهدکودکم چندتارو رفتم دیدم مهد ستاره مهد ماه اختر و مهد مروارید و مهد آفتاب

از هر کدوم ایراد گرفتم ... هر کدوم خوبی دارن  و بدی ...

میخوام بینشون حداقل بهترینشون رو انتخاب کنم

خدایا کمکم کن نمیخوام پسری اذیت شه

این روزا خیلی ناراحتم خیلی توی تنهاییم غصه میخورم که چرا نمیتونم پسرم رو پیش خودم نگه دارم

ولی چاره ای نیست ... برات بهترین هارو میخوام مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)