پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

غذا نخوردن پسری

1396/12/16 7:49
نویسنده : مامان نسیم
206 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان هنوز هم غذا زیاد نمیخوره و خیلی باید به سختی و هواس پرتی بهش چیزی بدیم و این واقعا خیلی سخته همیشه ترسم از اینه که نکنه خدایی نکرده بدنش کمبودی داشته باشه با اینکه ازمایشاش خوب بودن ... برای همین از خیلی وقته دارم براش شیرمحلول اینفترینی و پدیاشور میگیرم و با سرنگ میدیم به پسری ...

اوایل خیلی عالی و خوب میخورد که دوباره برای ایام عید که تو خونه ام دوباره بهش بدم ... ولی الان چند روزیه اینم درست نمیخوره و باید با اب بازی که عاشقشه سرگرم کنم تا یه سنگ شیر دهنم اقا پسر بدم ...

مامانی برای خوبیه خودته هر کار میکنم. دلم نمیخواد بدنت هیچ ویتامینی کم داشته باشم دلم میخواد یه پسر خیلی قوی و سالم باشی مامان ...

و اینکه دلم میخواد یه ذره وزنت زیاد بشه و اینجور لاغر نباشی مامان

همیشه نگرانتم ... خدایا خودت مواظب پسر طلا من باش

 

پسندها (1)

نظرات (0)