پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 11 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

جشن نوروز

1396/12/24 9:31
نویسنده : مامان نسیم
169 بازدید
اشتراک گذاری

برای جشن چهارشنبه سوری که ثبت نام کرده بودیم جشن نوروزش هم اسم نوشتم و دیروز شنبه اول هفته بود و ما قراربود ساعت 6 بریم جشن نوروز خاله نجمه

به همکارم هم گفته بودم و قرار شد که با دخترش بریم ...

ظهر که رفتم خونه پسری خوابید و منم یکمی کارام رو کردم و لباسات رو اماده کردم و اتو کردم اخه اونجا قرار بود آتلیه نیلسا بیاد و منم کت و شلوار عیدت رو آماده کردم

که با همون ها عکس بگیری مامان

ساعت 5 بود که لباسات رو پوشیدم و بابایی حاضر شدیم بریم جشن ... بابایی فقط قرار بود که مارو برسونه ... لباسات رو که پوشیدی کلی خوشگل و ناز شدی مامان فدای اون

استایل قشنگت پسر نفس مامان

رفتیم دنبال دوستم و پسری تا چشمش به یه نی نی افتاد کلی خوشحال شده بود

جشن خیلی بهمون خوش گذشت و موقع عکس گرفتن حسابی همکاری کردی پسر مامان

بهمون آخر جشن یه تنگ ماهی دادن و ایلیای مامان کلی ذوق زده شد

و اینم بگم مامانی خیلی حسودی میکردی اگه من دختر دوستم رو بغل میکردم فدای تو بشم که مامانت رو فقط برای خودت میخوای عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)