پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

1-مرا از شیر میگیرند تا بوی کودکیم را از یاد ببرم....

1397/2/14 9:40
نویسنده : مامان نسیم
143 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم داریم به دو سالگی پسری نزدیک میشیم و منم تصمیم گرفتم که پسری رو از شیر بگیرم ... برام خیلی سخته حتی فکر کردن بهش برام عذاب آوره اخه پسری حسابی به شیر

خوردن وابسته ست و سخت از اون اینه که پسری خیلی کم غذا میخوره و همش فکر میکنم اگه شیر نخوره گشنه میمونه و از همین قدر هم میوفته ...

ولی دیگه راهیه رفتنی و باید این تجربه رو هم کسب کنم که پسری کم کم از شیر گرفته بشه اخه دیگه هوا گرم میشه و شیر گرفتن پسری باعث میشه اسهال و مریض شه

برای همین باید قبل از گرم شدن هوا یه فکری بکنم و این وابستگی رو از پسری بگیرم ...

از اول اردیبهشت ماه خیلی دفعات شیر خوردن پسری رو کم کردم  و در طول روز نسبتبه قبل کمتر طلب میکنه ولی باز هم طلب کردنش زیاده و به نظرم پروسه ی طولانیه 

ولی از امشب استارت اولش رو زدم و  عزمم رو جزم کردم و تصمیم قطعی برای از شیر گرفتن پسری رو گرفتم  موقع خواب براش داستان بچه ای که دیگه

شیر مامانش رو نمیخوره رو تعریف کردم ...

انشالا که این مرحله از زندگی پسری راحت بگذره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)