پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 17 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

مهد جدید پسری

1398/6/26 16:37
نویسنده : مامان نسیم
251 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر پسری رو بردم آرایشگاه و موهاش رو مدل زد و برای رفتن آتلیه آماده شد اخه قرار بود از طرف مهد بریم آتلیه و از پسری عکس بگیریم

از مهد که اومدیم توی ماشین ایلیا خوابش برد و اروم بغلش کردم و توی تختش خوابوندمش پسری وقتی بیدار شد خیلی بداخلاق و بد انق بود و تا رفتیم ارایشگاه اونجا

یکمی سرحال اومد و موقع کوتاه کردن موهاش خیلی خوش اخلاق شده بود و بعد تو ماشین لباساش رو عوض کردم و پیش به سوی آتلیه حرکت کردیم

پسری موقع عکس نخندید ولی زشتس خیلی قشنگ شد ...

امروز هم جلسه معارفه با مربیشون بود ساعت 11 پاس گرفتم و پیش به سوی ایلیای مامان حرکت کردم پسری رو که سوار ماشین کردم با هم رفتیم سمت مهدکودک و

اونجا یکی یکی اسامی بچه ها رو خوندن و میگفتم که هر کدوم تو کدوم کلاسه ایلیای من هم توی کلاس باران جون بود

مربی خوبی داشت توی کلاس پسری شلفش رو انتخاب کرد و توی هر کدوم از شلف ها بادکنک ابی یا قرمز بود که پسری شلفی که بادکنک قرمز داشت رو انتخاب کرد

و خوشحال بود ...

خداکنه که از مهدی براش انتخاب کردم راضی باشه و پسری کلی چیز یاد بگیره انشاالله

پسندها (4)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 شهریور 98 20:14
ماشاالله خدا حفظش کنه موفق باشید