پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

شیفت نوروزی مامان

1396/1/5 12:49
نویسنده : مامان نسیم
114 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اومدم سر کار شیفت نوروز مامان ...

سختم بود صبح از کنارت بلند بشم ... اول بهت شیر دادم و آماده شدم که بیام تو پیش بابایی راحت خوابیده بودی

دلم همش پیش تو بود و اروم و قرار نداشتم که بابایی ساعت 8 زنگ زد و گفت که بیدار شدی و

نا ارومی میکنی و دنبال من میگردی ... اشکام سرازیر شد ... چکار کنم مجبورم مامان

منم نا ارومم منم اروم و قرار ندارم ... دلم میخواد بگذره سریع بیام پیشت پسریه من

به بابایی گفت برات شیر اماده کنه و بهت بده

بابایی گفت دوباره خوابیدی

ساعت11 که باز بیدار شدی بابایی بردتت پیش مامان فهیمه

حسابی دل تنگتم دلم میخواد زود ساعت 2 بشه و بیام سمتت یکی یدونه من ...

عاشقتم ببخش که تنهات میزارم پسرم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)