پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 11 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

من با تو مادر شدم ...

1395/12/29 22:59
نویسنده : مامان نسیم
106 بازدید
اشتراک گذاری

بچه عجیب ترین موجود دنیاست ،
می اید ،
مادرت میکند ،
عاشقت میکند،
رنجی ابدی را در وجودت میکارد،
تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد ،
و تمام.....!
بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی است ،
وقتی مادر میشوی ،
رنجی ابدی به سراغت می اید ،
رنجی نشات گرفته از عشق....
مادر که میشوی ،
می خواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی ،
میخواهی بهترینها را از ان او کنی ،
وقتی میخزد ،چهار دست و پا میرود ،راه میرود و می دود ،
تو فقط تماشایش میکنی و قلبت برایش تند می تپد....
از دردش نفست میگیرد ،روحت از بیماری اش زخمی میشود ،
مادر که میشوی ،دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود ،
مادر که میشوی ،انسان دیگری میشوی ،
انسانی که وجودش پر از عشق و جنون و دیوانگی است.

 

من امسال مادر شدم ... با وجود تو ... با بودن تو

تو مادرم کردی ... تو با اومدنت اسم مادر را رویم گذاشتی

امسال روز مادر من هم مادر بودم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)