پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

رویش مرواریدای خوشگلت ...

1395/12/19 11:56
نویسنده : مامان نسیم
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم 
صاحب مروارید شدم 
یواش یواش و بیصدا 
شدم جز کباب خورا

 

سه شنبه شب داشتم به پسری با لیوان اب میدادم که صدایی شبیه صدای دندون به لیوان میخورد

ذوق زدم و از جا پریدم و به بابایی گفتم پسرمون دندون در اورده ببین صداشو ....

بابایی بهم گفت نه فکر میکنم توهم زدی ها ... اخه من که صدایی نمیشنوم ...

ولی من میشنیدم ... میدونستم این صدای دندوناته

اون شب هر کار کردم دهنت و باز نکردی که ببینم واقعا دندونات اومده و به بابایی ثابت کنم

دیگه از خیالش اومدم بیرون

تا اینکه امروز  صبح که سر کار بودم بابایی زنگ زد و گفت که دندون در اوردی و دندونات رو دیده

کلی ذوق کردم و دل تو دلم نبود که زود بیام خونه و ببینم ...

9 ماه و 10 روزگیت مرواریدات جوونه زدن

اونم دوتا باهم ...

از روی سر فرصت و بعد از چهلم بابا صلاحی حتما برات یه اش دندونی خوشمزه میپزم برات مامان

عاشقتم جیگر مامان

هنوز نمیزاری که یه عکس از دندونات بگیرم پسرم ولی همش دوست دارم غلغلکت بدم که بخندی و با

ریسه رفتنت از خنده دندونات رو نگاه میکنم و حسابی قربون صدقت میرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)