پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

جشن هالوین

1396/8/10 9:38
نویسنده : مامان نسیم
226 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته پیش یه تبلیغ  جشن هالوین توی کانال تلگرامی  آتلیه جوان دیدم و خوشحال شدم و تصمیم گرفتم که حتما با پسری شرکت کنیم

یه جشن هالوین با تم هالوینی و از اتلیه هم میومدن برای گرفتن عکس

از اون روز شروع کردم به پارچه خریدن و مدل دیدن برای لباس هالوین ... بالاخره یه پارچه نارنجی خریدم و الگوش رو بریدم و دادم مامان فهیمه که بدوزه

برای کلاه هم پارچه نمدی خریدم و یه کلاه و چوب جادوگری درست کردم

دیروز با بابا امیر و ناناز و مامان فهیمه حرکت کریدم سمت ادرسی که داده بودن پسری مریض بود و ابریزش بینی داشت

لباس رو تن پسری کردیم رفتیم داخل ... پسری حاظر نشد اصلا کلاهش رو بپوشه ... حالی نداشت و همش غر میزد و جشن هم اونجوری نبود که انتظارش رو داشتم

گفتم حداقل عکس بگیریم و زود میریم خونه ... ایلا اصلا برای عکس یه جا نمی ایستاد و همش میخواست فرار کنه بالاخره تو بغل خودم گرفتمش یه عکس دو نفری

با ثبت این روز گرفتیم و برای جشن نموندیم و حرکت کردیم سمت خونه ...

این یه روز و یه تجربه دیگه با پسر طلا

 

پسندها (4)

نظرات (0)