پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

پسر طلای مامان و بابا

پسریه مظلوم من نق نقو میشه ...

1395/8/10 13:39
نویسنده : مامان نسیم
135 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان ایلیا الان چند روزی هست خیلی نق میزنه و نمیدونم چطوره

شاید از دندوناشه و شاید هم دوریه منه که اینجور اذیتش میکنه

شبا یه دفعه ای از خواب میپره و میزنه زیر گریه

کاش چیز مهمی نباشه مامانی و همون نق زدن باشه

دلم میخواست این روزا کنارت بودم همه ساعتها رو 

اصلا دلم نمیخواد صبحا از پیشت برم و میخوام فقط خودم تربیتت کنم

ولی چه کنم که نمیشه

چه کنم که واقعا سخته زندگی بدون کار

فقط و فقط برای وجود تو و آینده تویه مامان که دارم تلاش میکنم

انشاالله ثمربخش باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)