پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

پسر طلای مامان و بابا

شش ماهگی پسملی و واکسن

1395/9/20 11:38
نویسنده : مامان نسیم
159 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه صبح زود با بابایی رفتیم بهداشت که پسرم واکسن بزنه

اخه روز دهم تعطیل بود و مامجبور شدیم یازدهم واکسن نفسی رو بزنیم

توی بهداشت خانمه گفت وزنش خیلی کمه و باید بیشتر از اینها وزن اضافه میکرده

کلی غصه خوردم اخه مامان چون تو که خوب شیر میخوری  چرا اخه وزنت باید کم باشه ؟

دست خودم نبود ولی واقعا برام شنیدن این حرف سخت بود که وزنت کم بود همش میگفت حداقل باید 

7 کیلو شده باشی ولی به 7 هم نرسیده بودی

اون روز و روز بعدش چی بهم گذشت که فقط خدا میدونه ...

این یکی واکسن انگاری اصلا پسریم رو اذیت نکرد ...

اخه وقتی برگشتیم خونه ایلیا طلا کلی میخندید و باهامون حرف میزد 

مثل اون واکسن های قبل روز اول کیسه یخ و روز دوم کیسه اب گرم گزاشتیم و خدارو شکر 

این واکسن هم خیلی خوب پشت سر گذاشتیم

حالا مونده بود جوشی که رو دلمه و اینکه پسری وزن خوبی نگرفته

شنبه پیشم خانم دکترش رفتیم و برامون ازمایش ادرار نوشت

باید توی کیسه های مخصوص آزمایش پسر ادرار رو جمع میکردیم و سریع میفرستادیم ازمایش

صبح ساعت پنج بیدار شدم و با سختی و کمک بابایی کیسه روزدیم ولی هر چی  منتظر شدیم 

آقا پسر مامان جیش نکردند و مامانی باید میرفت سرکار 

دیگه زحمتش افتاد پای مامان فهیمه و بالاخره فکر کنم حول و حوش ساعت 9 بود که نمونه رو

گرفتن و بردن برا آزمایش

استرس داشتم ولی خداروشکر چیزی نبود و خانم دکتر گفت توی ماه شش هم فعالیت پسری زیاد شده و 

هم اینکه ترس و واهمه تنها گذاشتش و دوری از مامانش رو داره ...

الهی فدات بشم مامانی که ترس داری 

من هیچوقت تنهات نمیزارم و همیشه کنارتم پسریه من

شش ماهگی :

قد :

وزن :

دور سر :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رنگین کمان
7 دی 95 12:49
سایت خیلی خوب دارید. خدا حفظش کنه این نی نی کوچولو رو من کارهای نمدی انجام میدم اگر دوست داشتید برای تهیه تزئینات و گیفت به من سر بزنید. خوشحال میشم کارهامو ببینید . اینستاگرام : rainbow.6159 کانال تلگرام : @Rangiin91 شماره سفارش : 09389273767