پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

پسر طلای مامان و بابا

مراحل نشستن ایلیا ناناز مامان

1395/9/10 10:08
نویسنده : مامان نسیم
145 بازدید
اشتراک گذاری

از روز جمعه پنجم آذر ایلیای مامانی نشستن رو شروع کرد یعنی  به کمک ما میشینه و میتونه خودش رو نگه داره و توی پنج دقیقه که حواسش پرت وسیله ای میشه 

سریع میوفتاد دوباره ... 

و از همون روز هم درست کردن لعاب برنج رو شروع کردیم و پسری یه چیز جدید برای خوردن پیدا کرد

لاب برنج رو راحت میخوردی 

مامانی برای اینکه اون هفته پیش پسریش باشه مرخصی گرفت و دلم میخواست موقعی که غذا شروع میکنی خودم پیشت باشم عزیزدلم

پسری تا وقتی من پیشش خوابم راحت میخوابه حالا حتی تا 11 ظهر باشه ولی تا اینکه من میشینم رو تخت عزیزدلم هم چشماش رو باز میکنه و میخواد که بلندش کنم

و با سلام و صبح بخیر مامانی حسابی لبخند شیرینی رو میزنه 

همیشه تا الان صبحایی که پیششم وقتی از خواب پا میشه صورت پسری رو میشورم و میرم عوضش میکنم و کلی بعد دوتایی شروع به بازی میکنیم

تا دوباره عزیزمامان خسته بشه و بخواد بخوابه 

وسطای هفته اینقدر باات تمیرین نشستن کردم که دیگ شاید حتی یه ربع هم بشونمت نمیوفتی و راحت حتی نشسته هم تلویزیون نگاه میکنی

ولی هنوز پسری کامل نمیتونه سینه خیز بره و بازم غلط زدن رو برای رسیدن به چیزایی که میخواد انتخاب میکنه

فدای این پیشرفتات بشم مامان عاشق تمام این کاراتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)