پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

تولد مامان نسیمت ...

1394/9/23 14:38
نویسنده : مامان نسیم
268 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم الان که وبلاگت رو نگاه میکنم عدد سه ماه و 16 روز رو نشون میده

سه ماهی که با عشق گذشت برام سه ماهی که اینقدر با بودنت توی دلم عشق بازی کردم که سرشارم

از خوشی ...

سه ماهی که به تندی برق و باد گذشت ...

امروز 15 هفته و دو روزه که توی دل مامانی جا خوش کردی و من و بابایی با بودنت عشق تو دلمون خیلی بیشتر و بیشتر شد ...

هفته ی 16 باید بریم یه آزمایش و هفته ی 18 هم دکتر برامون سونوی آنومالی نوشته ...

که همون خانم دکتری که سونوی ان تی نوشته رفتیم وقت بگیریم که تمام وقتاش پر بود و نتونستیم وقت بگیریم

حالا معلوم نیست که چکار کنیم مامان جونی ...

میدونی فسقلی مامان تولدم 21 آذر بود که کلی همه سوپرایزم کردن و اون فقط بخاطر وجود تو توی دلمه

بابایی که سوپرایزمون کرد و یه کیک خیلی بزرگ با عکس یه نی نی برامون سفارش داده بود که قربون بابایی

بشم اینقدر هوامون رو داره ... خیلی با کیکش ذوق زده شدم و بهونه ای شد واسه یه عالمه عکس گرفتن ...

مامان فهیمه و بابا رضا و مامان بابایی هم بهمون پول دادن که دستشون درد نکنه ...

میدونی خاله نازنین از ذوقش برام دوتا لباس خوشگل بارداری سفارش داده بود که هر کدومشون عکس نی نی ناز روشون

داشتن و  دیشب برام آورد و من این چند روز از بس سوپرایز شدم که هنوز خوشحالیش توی وجودمه ...

 

پسندها (1)

نظرات (0)