پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

آرزوی من

1394/5/15 11:31
نویسنده : مامان نسیم
338 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دلم این روزا تورو میخواد جوجه کوچولوی من

حس میکنم کنارم یه موجود کوچولو که از پوست و گوشت خودمه خیلی خالیه ...

دیشب کلی با امیرم در این مورد حرف زدم از اینکه دلم میخواد یه نی نی کوچولو داشته باشیم

اینجور که معلومه بابایی هم خیلی دوست داره که تورو داشته باشیم ولی خوب اون مثل من

احساساتی نیست دلش میخواد که یه خورده شرایط زندگیمون ثابت بشه بعد تورو دعوت کنیم

خیلی دلم میخواست این ماه نی نی کوچولومون رو دعوت کنیم ولی بابایی به شدت مخالفه

میگه حالا از ماه بعد ممکنه تصمیمم عوض شه ...

جوجه کوچولوی من خودت یه کاری کن بابایی زودتر تصمیم بگیره که تو بیای پیشمون
 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آینده
15 مرداد 94 19:39
حستو میفهمم. باز تو عروسی کردی...من با اینکه هنوز نامزدم گاهی شدییییییییید دلتنگ نی نیم میشم. خدا خودش به همه ی جوونا کمک کنه و شرایط زندگیو بر وفق مرادشون کنه تا نی نیا هم زود بتونن بیان بغل مامانیاشون