پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

راضی شدن امیرم

1394/5/22 12:17
نویسنده : مامان نسیم
360 بازدید
اشتراک گذاری

توی این مدت همش عکس نی نی و کلیپ نی نی و این چیزا به امیرم نشون میدادم

حس میکردم اونم مثل من ذوق  نی نی داشتن رو داره

دیشب بدون اینکه من حرفی بزنم امیرم گفت که راضیه کم کم تصمیم دعوت کردن یه فرشته رو بگیریم

چقدر خوشحال شدم وقتی این رو گفت ... چقدر این حرفش ذوق زدم کرد

حالا دیشب  با اینکه کلی خسته بودم از خوشحالی خوابم نمیبرد ...

مامانی ... نی نی کوچولوی من ... فسقلیه من ... تو هم ناز نکنی ها

خودت بهم قول بده که وقتی دعوتت کردیم زودی بیای تو دلم و منو خوشحال کنی

فندق کوچولوی مامان ... خیلی چشم انتظارتم ... تو منتظرم نزاری ها

اخ چقدر ذوق دارم برای وقتی که بغلت کنم ... برای وقتی که بوست کنم نوازشت کنم

چقدر دلم وقتی رو میخواد که تو کنارم باشی ...

بابا امیر خیلی حسودیش میشه وقتی بیای یه وقت اونو تحویل نگیرم و کمتر هوای اونو داشته باشم

ولی نه اصلا اینجور نیست مامانی هوای دوتاتون رو یه عالمه دارم ...

اینقدر بهتون محبت میکنم که هیچوقت احساس کمبود نکنین ...

اخه شما دوتا عشقای منین

مامانی بهم قول بده که زودی بیای تو دلم و منو منتظر نزاری ها خوشگلوی من ...

پسندها (5)

نظرات (6)

بهاربانو
22 مرداد 94 12:41
ایشالله نی نی خوشگلت زودتر از اونی که فکرشو بکنی میاد تو دلت و بعدشم تو بغلت. روزهای آینده این نوشته ها میشن خاطره و با خوندنشون لذت میبری نازنین بانو
مامان نسیم
پاسخ
ایشالا عزیزم
همراه رایانه
22 مرداد 94 13:23
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
خاله مژگان
22 مرداد 94 13:59
سلاااااااااااااام خیلی خوشحالم. ان شاالله زود خبر بارداریتو بذاری
مامانی
23 مرداد 94 1:37
سلامم عزیزم اولین قدم برای مادرشدنت روتبریک می کم ایشاالله موفق باشی وزودزود نی نی دار
مامان آینده
30 مرداد 94 14:45
سلام.کجایی مامانی؟
المير
1 شهریور 94 10:07
الهی خدای مهربون به همه چشم انتظارا زودی نی نی بده دوستم پیش منم بیا
مامان نسیم
پاسخ
ایشالا عزیزم چشم میام حتما