پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

دوست دارم باشی ...

1394/6/2 10:28
نویسنده : مامان نسیم
398 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواد تو دلم باشی دلم میخواد از این ماه خبر خوبی داشته باشم

دلم میخواد این ماه یه خبر خوشحالی باشه

ولی مگه میشه بدون هیچی ...

دلم خیلی تورو میخواد مامانی

بهم قول بده زود بیای تو دل مامانی و غافلگیرم کنی

دلم میخواد پیش من باشی کنارم با من

مامانی خیلی دلم وجودت رو میخواد

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

همراه رایانه
2 شهریور 94 17:03
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. (شبانه روزی) تماس در سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان آینده
7 شهریور 94 16:45
مــــــامـــــانی
7 شهریور 94 17:42
با سلام دوست عزیز وبلاگ زیبايی دارید اگر دوست داشتید از عکس های تولد من هم دیدن کنید تولدم رو با تم زنبور عسل گرفتم و خیلی خوش گذشت منتظر آمدنتون هستم مهدیا خانم ان شاء الله خداوند یک کودک زیبا هم برای شما بخواد