پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

اولین خزیدن نی نی من

1395/7/30 22:40
نویسنده : مامان نسیم
116 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسرم برای اولین بار و با کلی تلاش خزید و جلو رفت

بعله وقتی من دارم به کارای خونه میرسم و ایلیا رو گذاشتم روی زمین تا بازی کنه

میبینم درست 180 درجه چرخیده و محکم پاهاشو میده زمین و همه ی بدنش رو با یه قدرتی بالا میکشه

یه دفعه ای دیدم پسرم رفته جلو حسابی ذوق کردم و جیغ و داد تو خونه که ایلیا مامان داره میخزه

بابایی خواب و با جیغ من از خواب بیدار شد و اینقدر پسری رو بوسه بارون و تشویقش کردم که خدا میدونه

فدای پسرطلام بشم که هر روز داره بیشتر و بیشتر پیشرفت میکنه قربونش بشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)