پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

آزمایش غربالگردی دوم

1394/10/1 10:33
نویسنده : مامان نسیم
223 بازدید
اشتراک گذاری

الان 16 هفته و دو روزه که فسقلی با منه ... یعنی 114 روز ...

دیروز صبح با امیرم قرار بود ساعت 6 بیدار شیم و بریم برای آزمایش

ولی دوتامون خواب افتادیم و وقتی بیدار شدیم ساعت 7 بود ...

امیرم باید میرفت دانشگاه و منم اداره ... قرار شد که برای سه شنبه بزاریمش

وقتی رفتیم بیرون و دیدیم بارون باریده ... من ذوق کردم

بوی بارون یه حس خیلی خوب بهم داد ... همون لحظه به بابایی گفتم امروز تو منو برسون آزادی و

خودم میخوام پیاده برم آزمایشگاه ... میخوام از این هوا لذت ببرم

هر جوری بود راضیش کردم ...

همون جور پیاده و دو کورس یا تاکسی رفتم

دفترم رو که به آزمایشگاه برای نوبت دهی دادم گفت باید آخرین سونو رو هم بدی ...

هر چی بهش گفتم راضی نشد و گفت حتما باید باشه

اونوقت به مامان فهیمه زنگ زدم و مامانی که الهی فداش شم همه ی زحمتای ما گردنشه

رفت خونمون و پوشه ی آبی من و تو رو اورد برامون ...

چقد قبلنا از آمپول و آزمایشگاه وحشت داشتم

ولی الانا به شوق تو و برای تو خودم استینم رو بالا میزنم و تنهایی بدون ترس آماده ی خون گیری میشم

یعنی میبینی مامانی هنوز نیومده اینقدر من رو عوض کردی ...

دیگه وقتی بیای همه ی وجودم و همه ی زندگیم وقت تو و بابا امیرت میشه ...

دوستت دارم یکی یدونه ی مامانی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آینده
1 دی 94 14:14
نسیم جان دیگه قصد نداری کانتاتو تأئید کنی؟
مامان نسیم
پاسخ
سلام عزیزم وای ببخشید اصلا نمیدونم چرا به این قسمت سر نزده بودم بعله حتما تایید میکنم چرا نکنم
نیک نفس
3 دی 94 9:57
سلام و وقت بخیر نیک نفس هستم مسئول بازاریابی شرکت توسعه سامان نیماد، این شرکت برای وب مسترها و وبلاگ نویسان عزیز بستری را فراهم کرده است که بتواند با استفاده از وبلاگ خود کسب درامد کنند. سیستم بازاریابی و کسب درامد نیماد به این صورت است شما با قرارا دادن بنر های تبلیغاتی این شرکت با لینک منحصر به فرد خود چنانچه بازدید کننده از طریق لینک شما اقدام به خرید و ثبت نام کند 20 درصد از مبلغ محصول و خدمات به عنوان پورسانت به شما تعلق می گیرد. همچنین در تمدید های بعدی مشتری باز نیز شما پورسانت دریافت خواهید کرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا فعال سازی اکانت خود از طریق لینک فوق اقدام فرمایید : http://goo.gl/EmZEvc این شرکت برای وبلاگ نویسان عزیز که تبلیغات ما را به اشتراک میگذارند پیشنهاد ویژه ای هم دارد: شما میتوانید وبلاگ خود را تنها با 20.000 تومان تبدیل به وب سایت کنید. این آفر شامل : 1 گیگابایت فضای میزبانی وب + دامنه ملی بوده که ارزش واقعی آن 45000 تومان میباشد که ما 50 درصد تخفیف برایتان در نظر گرفته ایم، همچنین تمامی موارد اعم از نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوا سایت، اتصال بلاگ به سایت جهت حفظ بازدیدکندگان فعلی بلاگ و آموزش کار با سیستم را شامل میشود و در صورتی که شما در طول سال عملکردی خوبی نسبت به معری محصولات داشته باشید در سالهای آتی هزینه تمدید صفر و رایگان محاسبه خواهد شد.. همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و ارتباط با بنده با ایمیل : niknafs@tsn.co.ir در ارتباط باشید. آدرس اصلی وب سایت شرکت : http://tsn.co.ir سپاس از وقتی که برای این پیام گذاشتید نیک نفس مسئول بازاریابی توسعه سامان نیماد