پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

پسر طلای مامان و بابا

ذوق و عکسای دو نفری مامان نسیم و بابا امیر

1394/11/11 13:13
نویسنده : مامان نسیم
355 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلام این روزا حسابی ورجه ورجه میکنه تو دل مامانش و تا دلش میخواد مشت و لگد میزنه

فک کنم یکی یدونم با این لگداش میگه زودی منو بیرون بیارین ...

با هر لگد و تکونش کلی ذوق میکنم و انرژی میگیرم اونقد که خودمم باورم نمیشه ....

روزا داره تند و تند میگذره و تمشک من هر روز بزرگتر میشه ...

بابایی همش که از سر کار میام قربون صدقم میره و میاد برای بوسیدن تو شکمم رو میبوسه

و اول احوال پسرش رو میگیره که ایا تکون خورده یا نه ...

همه منتظر نی نی طلای من هستن که زودی سالم بیاد و خوشحالمون کنه ...

جمعه امتحان کنکور دکتری دانشگاه ازاد داشتم با اینکه درس درست و حسابی نخونده بودم ولی همش دستم

رو شکمم بود و از نی نی م میخواستم که اون کمکم کنه و بتونم سوالارو درست جواب بدم ...

ایشالله که پاقدم پسر طلام خوبه و هر چی که خیره برامون پیش بیاد

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آینده
12 بهمن 94 13:13
چه عکسای نااااااااااااازی