پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

پسر طلای مامان و بابا

قشنگترین لحظه ها

1394/11/21 13:12
نویسنده : مامان نسیم
285 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا با بابایی و نی نی ناز تو دلم قشنگترین لحظه ها رو داریم

پسرم لگدات روز به روز محکم و محکم تر میشه و من از شوق بودنت هر روز بیشتر ذوق میزنم

وقتی لگد میزنی شکمم هم به اینور و اونور میره ... و قشنگ معلوم میشه

پریشب که لگدات محکم بود به بابایی میگم ببین چه خوشگل دلم تکون میخوره ...

اونم خیره میشه به دلم و منتظر یه تکونه که پسر طلامون برای باباش هم دوتا لگد حسابی زد که اونم

ذوق کنه و خوشحال شه ...

اخ که وقتی تکون های شکمم رو میبینم به این فک میکنم که حتما یه روزی دلم برای این تکون ها تنگ میشه

روزی که تو توی بغلمی و دلتنگ این روزای دوتایی بودنمون میشم ...

پسر چقدر خوبه که تو رو داریم ... عشقمون با بودنت یه رنگ و بوی دیگه ای گرفته با قبل حسابی فرق کرده

مامان جونم محکمبه دل مامانی بچسب و هر چی که هوس میکنی به مامانی بگو تا بخوره و بعد به تو برسه

آخه منم از این هوس ها لذت میبرم و حسابی میخورم ...

اون مامان باربی که همه حسرت هیکلش رو میخوردن یه روز .... تپلی شده و دیگه از اون باربی بودن خبری

نیست ... و این چاق شدن چقدر لذت بخشه که با وجود توئه ...

اینجوری نمیمونم ها مامان جونم بعد که تو اومدی تو بغلم حسابی ورزش میکنم دوباره بیام سرجام و

اونوقت واسه دوتا عشقای زندگیم همون مامان و همسر خوشگل باشم و اون موقع تو هم مثل بابات

به مامانی بگی مامان باربی ...

مامانی هرچقدر دلت میخواد شیطونی کن تو دلم که من عاشق این شیطونیاتم عشق کوچولوی من

 

پسندها (1)

نظرات (0)