پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

دمر شدن پسر طلا

1395/6/14 7:38
نویسنده : مامان نسیم
145 بازدید
اشتراک گذاری

 سه ماهگیت به بعد همش داری کارای جدید انجام میدی

دیروز که گذاشته بودمت تو سالن و خودم داشتم کارای آشپزخونه میکردم

سرگرم تلویزیون شده بودی مامانی منم با خیال راحت داشتم به کارام میرسیدم

یه دفعه نگات کردم دیدم به به پسر مامان دمر شده و روی شکم خیره شده به تلویزیون

یه جیغی از ذوق کشیدم و کلی خوشحالی کردم

بغلت کردم و محکم بوست کردم فدای این کارات بشم اصلا نمیدونم چطوری یاد میگیری و

یه دفعه ای یه حرکتی از خودت نشون میدی مامان به فدات

این روزا قشنگ وقتی باهات حرف میزنیم تو هم باهامون حرف میزنی و همش میخوای باهات

صحبت کنیم و بگیم و بخندی

یه وقتایی میشه که من و بابایی با هم صحبت میکنیم و تو داری شیر میخوری

ولی تا ما حرف میزنیم از شیر خوردن دست میکشی و نگای بابایی و من میکنی و با اخم و غر

بهمون میخوای بگی که وقتی من دارم شیر میخورم کسی چیزی نگه

یه وقتایی هم رو پاهام نشستی و دارم با بابایی یا یه نفر دیگه حرف میزنم اونوقته که تو هم به حرف میای

و اینقدر خوشگل خوشگل حرف میزنی که نگو

فدای تو نفس مامان بشم

پسندها (1)

نظرات (0)