پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

سه ماهگی نی نی طلای مامان

1395/6/10 13:1
نویسنده : مامان نسیم
80 بازدید
اشتراک گذاری

تا چشم رو هم میزارم میبینم داره تند و تند میگذره

اصلا دلم نمیخواد اینقدر زود بگذره و نی نی من زود بزرگ شه

امروز چهارشنبه 10 شهریور ماه تو سه ماهت پر میشه و وارد چهار ماهگی شدی

چه حس خوبیه وقتی از خواب پا میشم و تورو کنارم میبینم

وقتی نگات میکنم اینقدر معصوم و مظلوم خوابیدی دلم میخواد بوسه بارونت کنم

سه ماه پر از قشنگی گذشت الان دیگه قشنگ آغو میکنی

دستات رو بالا میاری و دلت میخواد که هر چی که دستمون گرفتیم رو لمس کنی

هنوز به غیر از اینکه انگشتمون رو تو دستت میگیری هیچی رو حاضر نیستی بگیری دستت

وقتی گرسنه میشی و شیر میخوای اگه یه ذره دیر بهت شیر بدیم میخوای هرچی که نزدیک دهنت

بیاد رو مک بزنی و اینقدر خوشکل و محکم مک میزنی که نگو  مثل یه جاروبرقی

حتی مامانی اینو بگم که بیشتر از یه جاروبرقی مکش داری ها ...

اون وقتی که گرسنه ای همش دوست دارم ببرمت نزدیک صورتم و اونوقت تو با قدرت مکش بالات

تمام لب و دهن و بعضی وقتا لپ های من رو آنچنان میمکی که من حسابی کیف میکنم

قربون تو و کارات بشه مامانی نی نی سه ماهه من

 

سه ماهگی

قد : 58.50

وزن : 5700

دور سر: 39.5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)