پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

اولین مسافرت نی نی ایلیا "کیش"

1395/6/17 10:57
نویسنده : مامان نسیم
92 بازدید
اشتراک گذاری

بابا ترم تابستونی برداشته بود و ما هم همش منتظر بودیم که ترم تموم شه و

یه مسافرتی بریم ...

یه کمی دلهره داشتم و دو دل بودیم که ایا تصمیم بگیریم بریم یا نه

آخه نی نی ایلیای من هنوز تازه سه ماهش پر شده و خیلی کوچولوئه

اول خواستیم بریم شمال ولی بخاطر بارونا و سیل هایی که خبرش رو میشنیدیم و

تصمیمون عوض شد که نه بریم کیش ...

بالاخره این تصمیم ما قطعی شد و قراره امروز عصر سه تایی راهی جاده بشیم

ساک جمع کردن برای سفر همیشه برای من سخت بوده و الان هم که یه نی نی کوچولو

دارم دیگه سخت تر و استرسی تر شده

بدتر از همه اینکه همه میگن گرمه و نی نی  رو کجا رو میخوای ببری

ولی من میدونم خیلی خوب میتونم از پسرم مراقبت کنم و میدونم که حتما بهش خوش میگذره

هر چی که نیازم میشه رو توی ساک ها جا دادم

هر چی که نه بهتره بگم همه چی اره همه ی وسایلای پسری نازم رو جمع کردم ...

امروز ایلیای مامان 101 روزه شده و میخواد سفر بره ...

با اینکه این همه کار دارم و بازم دوربین از دستم نمی افته و همش چیلیک چیلیک دارم

از پسری عکس میگیرم و بابایی هم بعضی وقتا شاکی میشه از دستم

اخه خوب چکار کنم نمیتونم این لحظه ها رو از دست بدم ...

خوب دیگه من برم که به بقیه کارام برسم و آماده شم بریم به سمت کیش

خدایا به امید تو ...

پسندها (1)

نظرات (0)