پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

مامانی باید بره سرکار

1395/7/4 13:00
نویسنده : مامان نسیم
134 بازدید
اشتراک گذاری

از اول مهر شروع کردم به سرکار رفتن اصلا دلم نمیخواد که پسرم رو تنها بزارم

اصلا دلم نمیخواد ساعات باهاش بودن رو از دست بدم

دلم میخواد بیشتر و بیشتر نی نی طلام رو ببینم

ولی مجبورم پسرم ... دلم میخواد یه آینده قشنگ برات بسازم یه آینده ای که

مجبور نباشی به خاطرش سختی بکشی یا غصه بخوری

خیلی بهم وابسته شدی صبحا که پیش مامان فهیمه ای حسابی بهونم رو میگیری

سخته سخته حتی نوشتنش هم سخته ...

اصلا نمیخوام در موردش چیزی بگم ...

فقط نی نی جونم قول میدم که وقتایی رو که باهاتم حسابی جبران این نبودن هام برات بشه ...

عاشقتم پسر مامان یکی یدونمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)