پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

مامانی و بابایی

1394/4/14 9:51
نویسنده : مامان نسیم
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی اسمونیه من خوبی دخمل جیگرمامان؟ خوبی پسر طلای مامان ؟

من و بابا امیر بعد از سختی ها و دوری های خیلی زیاد الان دو ماه و 25 روزه که زیر یک سقف زندگی میکنیم

من یعنی مامان نسیم از همون زمان که هنوز ازدواج نکرده بودیم عاشق نی نی بودم و هستم ...

عاشق اینکه یه روز به ارزوم برسم و مامان بشم ...

ولی بابا امیر میگه هنوز زوده و باید صبر کنیم تا زندگیمون ی خورده ثابت بشه و تا اون موقع که تصمیممون قطعی

بشه خودمون رو هم اماده ی اومدن یه کوچولوی عزیز به خونه ی عشقمون میکنیم ...

منم از همین حالاها میخوام هر وقت رفتیم برای خودمون خرید یه چیزی هم برای نی نی اسمونیم بخریم

به امید اون روزی که زودتر بیای تو دل مامانی خوشگل من...

بیصبرانه منتظر ورودت هستم جیگرطلای مامان

پس مامانی دعا کن شرایطمون جور بشه و هرچه زودتر تو رو دعوتت کنیم و مهمون دل من بشی عزیزدلم

بیصبرانه منتظر ورودت هستیم عزیزدل مامانیبوس

پسندها (2)

نظرات (0)