پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

اولین خرید برای جیگرگوشمون...

1394/4/21 8:12
نویسنده : مامان نسیم
402 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابایی برای ماه عسل رفتیم مشهد پابوس امام رضا ... اونجا دوتامون از امام رضا خواستیم که یه

نی نی سالم نصیبمون بشه ...

همیشه وقتی با خانوادم میرفتیم مشهد آرزوم این بود که یه روز با امیرم با عزیزترین کسم با کسی که

جاشو تو قلبم باز کرده بود برم پابوس امام رضا ... هر سال که میرفتیم از امام رضا میخواستم که منو

سال بعدش با امیرم بطلبه ...

که اون آرزو توی سال 94 برآورده شد ... چه سفری بود و چه زیارتی ...

امسال از امام رضا خواستم که دفعه ی بعد مارو سه نفره بطلبه ... یعنی یه نی نی کوچولو هم بغلمون باشه و

بریم زیارت ...

مامانی نمیدونی چقدر دوست دارم تو بغلم باشی ... نمیدونی چقدر انتظار روزایی رو میکشم که باهات بازی

کنم و شکلک برات در بیارم و تو هم از خنده ریسه بری ...

ما از مشهد برای  نی نی ایندمون اولین خریدامون رو کردیم ... دو جفت کفش و یه بلوز شرت کوچولو

از اونجایی که مامانی فهمیمه دوست داره اولین نوه اش یه پسر باشه ما هم به همین نظر براش

پسرونه خریدیم ... اینم عکسای سوغاتی های نی نی نازمون ...

 

مبارکت باشه همه زندگیه مامانی

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان آینده
21 تیر 94 15:44
سلام. براتون آرزوی خوششششششبختی میکنم دوست عزیز
مامان نسیم
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامان آینده
22 تیر 94 17:18
تبادل لینک کنیم؟
مامان نسیم
پاسخ
اره چرا که نه؟؟ من لینکت کردم
مامان آینده
23 تیر 94 16:15
ممنون. منم لینکت کردم
مامان نسیم
پاسخ
قربونت مرسی