پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

مامان نسیم بچه دوست

1394/4/30 13:28
نویسنده : مامان نسیم
313 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی علاقه ی زیادی به بچه ها دارم خیلی زیاد ... اصلا میدونین چیه؟؟؟ یه جوریم هست که بچه ها

همشون خیلی کشش زیادی به من دارن ...

مثلا همین چند روز پیش که رفته بودیم هفتم بابا بزرگ امیرم دختر دایی امیر فقط کنار من نشسته بود ...

اینقد باهام حرف زد که نگو فکرکنم فقط 5 سالش بیشتر نباشه ها ... همش ازم میخواست که موهاشو ببندم

مثل خودم و یا اینکه میگفت خیلی دوستم داره ...

امروز هم دختر نیروی خدمات ادارمون بدو پریده تو بغلم و دستاشو دورم گرفته میگه چقدر این مانتو بهت میاد ..

اونم کلاسه اوله ...

مامانی میدونی همیشه عادت دارم تو خیابون یا تو ماشین یه نی نی میبینم بهش لبخند میزنم

وااااای به وقتی که اون نی نی هم جواب لبخندم رو بده اینقده ذوق میکنم ....

یعنی میشه  نی نی گلوی منم بیاد و اینقدر دوستم داشته باشه

نمیدونم ولی دلم میخواد براش بهترین مامان دنیا بشم همونطور که مامان خودم برام بهترین مامان دنیاست

نی نی جونم هنوز بابایی رو نتونستم واسه داشتنت راضی کنم ولی خوب مطمئنم اون فکرش بالاتر از منه

و دلش میخواد اول مقدمات داشتن تو فراهم بشه بعد ...

خودت از خدا بخواه که زودتر شرایطمون ثابت بشه و بتونیم زودی تورو به این دنیا دعوت کنیم

مامانی عاشقته عزیزدردونه ی من

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا
31 تیر 94 8:40
سلامن عزيزم اجازه هست شما رو اپ كنم وبا هم تبادل نظر داشته باشيم براي هر دوي شما دعا ميكنم كه به پاي هم پير بشين وزندگي خوب خوشي داشته باشين
مامان نسیم
پاسخ
سلام منظورت لینکه دوست جونم ؟؟؟ بله حتما چرا که نه ؟؟؟ مرسی از دعات عزیزم خیلی لطف داری
مامان آینده
31 تیر 94 13:59
وااااااااااااااااااااااای مامانی چقدر شبیه همیم ان شاالله نی نی زودی میاد پیشتون
مامان نسیم
پاسخ
ایشالله