پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
مامان نسیممامان نسیم، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
ایلیا طلای ماایلیا طلای ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پسر طلای مامان و بابا

اولین خرید سیسمونی برای گل پسرم

1394/10/24 7:47
نویسنده : مامان نسیم
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانی ...

دیشب خودتم حتما متوجه شدی عشق من که یه دفعه تصمیم گرفتیم بریم برات خرید کنیم

اخ اینقد هممون ذوق کرده بودیم ... نمیدونم تو هم اونجا تو دلم داشتی ذوق میکردی و خوشحال بودی یا نه

وقتی تو مغازه اون لباسای کوچولو موچولو رو میدیدیم گیج شده بودیم اصلا نمیدونستیم کدو انتخاب کنیم

خاله نازنین که هی میگفت این خوشگله اون خوشگله ... اخرشم با یه عالمه لباس برگشتیم خونه

 دیروز نزدیک 250 تومن مامان فهیمه برای فسقلیمون خرید کرد و به هر کدومش هممون یه عالمه

نگاه میکردیم و قربون صدقه ی تو پسر نازم میرفتیم ... اخری هم که اومدیم خونه خاله نازنین که

نزاشت لباسارو من بیارم خونه ... گفت تو خود فسقلی رو تو دلت داری لباساش دیگه باید پیش ما باشه

حالا وقتی رفتم خونه مامانی حتما ازشون عکس میندازم و اینجا برات یادگاری میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دختــر بابا
24 دی 94 11:08
آپـــ شدم با یه موضوع مهم . حتما سر بزنید
مامان آینده
24 دی 94 14:57
مبارکش باشه ان شاالله سلامت بیاد بغلت و تنش کنی راستی اسمش چی میشه؟
مامان نسیم
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا هنوز دنبال اسمیم